Mååår jättte dåligt!

Hejigen!
Jag tänkte bara skriva lite om gårdagen och dagen. Mår jätte dåligt så blir en snabbis!
Igår hade jag träning från 11 till 5 ungefär ja en bra start när man kommer hem och inte tränat på ett tag.
Ja men det var roligt att träffa alla igen ochsådär. Jobbigt va det.
Sebastian kom och hämtade mig och Anna. Vi åt emd min familj och sådär, duschade och gick ner och solade 20 minuter. Kom upp låg och mös i sängen innan allt spårade.
Det började med att hon säger till mig mitt från ingenstan när det är tyst, ba Sabina.
Ja va är det gumman? Nej jag vill bara att du ska veta att du är den starkaste personen jag känner. Och gud då började jag gråta och sen så började jag berätta om allt och vi låg bara och grät i nån timme, men riktigt skönt efteråt! tack för att jag har dig Anna. Ja men vi somnade kanske vid 2.
Imorse vaknade jag vid 10, jättepigg hah, ingen aning varför menmen.
Drog oss lite fick ner och åt frukost. Sen fixade vi oss åkte in till stan.
Men jag kunde knappt skratta gå röra mig helt sjukt vilken träningvärk vi hade, huge aldrig haft så.
usch men känns bra. Kom hem åt sen åkte jag med mammi och handlade.
Mamma körde mig till Dagis, där jag skulle möta Jennifer en kvart vart dock typ 2 timmar.
Kom hem då mamma gjorde fotbehandling på mig underbart. Men nu måste jag hoppa in i duschen hör sen.
pussssssss biglove / saaaaaabi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0