Kort om min resa.

Hej mina underbara vänner sämst uppdtaering jag vet.
Men ska skriva lite om resan nu tänkte jag.

Åkte hemifrån vid 4 tiden kanske. Vi mellan landade i Österike först, gick bra och sådär behövde inte vänta speciellt länge på nästa plan. Men när vi kom fram till Bukarest så vart de lite kaos. Pappa hade hyrt en bil och allting var klart och sådär men när vi skulle hämta nycklarna och sådär så hade dom tydligen inga bilar, och vi skulle bo ungefär 4 timmar ifrån flygplatsen. Så det vart lite jobbigt men pappa fixade det där efter några timmar.

Kom till Mamaia lite senare än planerat. Åkte till hotellet fixade allting och så, sen åkte vi vidare till Farmor, som jag inte träffat på 2 år. Den kvällen gjorde vi inte speciellt mycket.
Resten av dagarna var vi mest vid poolen,solade badade och så det va bra väder alla dagar förutom torsdagen då det var storm och jag var på jätte dåligt humör så låg på hotellrummet med Sebastian hela dagen. Till kvällen då jag började fixa mig för vi skulle på middag hos några men innan det åkte vi förbi farmor en snabbis.
Ja dagarna såg mest likadana ut så blir segt om jag skulle skriva alla.

Jag och Sebastian träffade även världens härligaste tjej där nere, helt underbar!
Fick bra kontakt med henne så hon ska troligen komma hit till Sverige.

Ja men jag hade det iallafall jätte bra där nere. Var riktigt skönt att komma bort ett tag.

Men jag skriver senare ikväll! 
Puss på er.



Jag orkar tyvärr inte lägga in en massa bilder just nu

Kommentarer
Postat av: Max :)

Yummy! :D

2011-08-16 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0