Jag har overdriver trakigt en sovande Sebastian ar det anda jag har brevid mig just nu! A awesome

Panik pa det hara jag ar rastlos! ingenting att gora har har panik, cepe!
Jag vill hem nunununu och inte om nagra dagar.
Ta mig till min sang, mina vanner, min Felino!

Michaela Anna och Fanny nar jag kommer hem har vi mycket att slappa loss. Sa da javlar va vi ska ha kul och kora all in nu innan skolan borjar! Lita pa mig.

Jag saknar er sa jag spriker, har inte traffar Anna o Coconut pa tva veckor, eftersom Anna akte till Greklan, Kreta i 2 veckor. Och Michaela fick na cepe ryck att dra till Rhodos ena dagen till den andra sa hon akte veckan innan mig och kom hem dagen efter jag akt! det sog ju men snart ar vi tillbaka till varandra igen och da har vi en hel del att ta igen brudar!
Miss my best girls! Jag alskar er natt sa enormt!
Karlek till alla mina fina vanner hemma i Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0