Jag är på topphumör, dock lite ont i huvet!

Såja.
Dagen idag var riktigt skön började fem över tolv, underbart!
Slutade vid 4 så vi fick gå vid 2. Älskar den här skolan!
Jag Nappe Elin David Felicia Alva och Coconut gick och åt i Nacka Forum, sen efter det var jag med Elin och Michaela ett tag sen gick Jag och mötte upp Hanna Fanny och Anna, satt och fixade med dom ett tag, efter det åkte jag hem till Anna vi tog det bara lugnt åt middag ochsådär kollad på truetalent och pappa hämtade mig nyss så nu ligger jag här i sängen redo för att sooova, nästan iallafall.

Imorgon är det torsdag och jag börjar åtta och slutar vid 4 eller nått då jag måste hem snabbt och fixa tacos till familjen innan min träning börjar vid 8. Efter träningen blir det hem och sova bara.

Ja på fredag skulle jag egentligen ha träningen men den vart inställd, tråkigt! ;)
Så börjar väl vid 10 kanske sen slutar jag vid 12, underbart! Så då ska jag åka in till stan med Alva för att köpa en grej! haha får se om de andra tjejerna också följer med.
Och på fredag blir det troligen utgång!

Sen får vi se hur helgen blir, ska iallafall vara med tjejerna i klassen och Coconut!

Men det kanske kommer in en outfit bild lite senare också.
Men vi hörs sen, puss på er!

Du är den finaste jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0