Imorgon är det onsdag och jag börjar 12, underbart!

Hej bloggen. 
Efter skolan kom Sebastian och hämtade upp mig och Elin
vi åkte hem till mig för att göra klart en uppgift som var till idag.
Sen åt vi och bara låg i sängen och pratade, hon åkte nyss.

Ikväll vid 7 har jag träning, är faktiskt lite taggad.
Sen ska jag hem ta en lång dusch och krypa ner i sängen.
Mysigt. Sen imorgon är det skola igen, kul!

Har nog bestämt outfit för imorgon, om jag inte ändrar mig men just nu
är det ett par mörka jeans short, en vit Rp shorta och en lila Tommyhilfiger
cardigan som jag ska ha på axlarna, får se hur det blir.

Men jag hör av mig sen efter träningen.
Puss på er.



Min sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0