Fredag och ingen utgång

Såja, nu har jag varit på coop med Sebastian och Patrik.
Kom hem satte mig där nere med familjen syster o dom är här, mysigt!
ska snart ner igen och vara lite social.
Måste packa de sista också. Ögonbindel alla skor och sånna små saker.
Men jag funderar på om jag ska sova inatt eller om jag ska vara uppe tills vi åker.
Jaja får se hur trött jag blir.
Och vad ska man åka i, jag har alltid panik för det, men tror att det blir en långtkläning och shal
eller nått liknande. Men jag vet inte hur det blir med uppdateringen för jag tar med mig min telefon istället.
och kan inte blogga där men jag kommer isf skriva ner från dag 1 till den sista. Så ni får hela resan ändå.
Men nu ska jag ner och sociala mig lite med min underbara familj.
Pusssssssss, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0