Dålig uppdate, vet!

hej dålig uppdate, vet skriver tyvärr inte det som hänt de sista dagarna, men igår var jag och linnea på Flatenbadet i Älta, jättemysigt! Sen hem fixade oss aa mötte iallafall upp Daniel och Joacim i slussen åjte sedan på fest i Orminge, Eriksvik! aa orkar inte skriva men det var roligt.
Idag natt åker jag ju till Rumänien, kanske inte har sagt det men det gör jag iallafall. Så åker till Arlande vid 4 tiden kanske, hemskt!
Säger inte när jag kommer hem, men där nere ska jag verkligen försöka att blogga, tar troligen med mig datan då de lugnt. Jag och Sebastian får ett eget hotellrum skönt. Och hoppas verkligen på bra väder, vill vekrligen bli brun!
Jaja nu blir det troligen att åka till Flaten med min älskling Frida, få lite mer färg innan man åker, måste vara brun när skolan börjar! hööhöh
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0