Navelpiercing för 3 gången.

Hej. Sämst uppdatering vet.
Men ja helgen va underbar inga detaljer.
Men igår vaknade jag av att Sebastian kommer in och skriker att bussen går om 20 minuter. Lite bråttom sådär. Så ja och jenni skyndar oss. Jenni går hem medans jag Anna och Jim tar bussen mot Bullandö. Hade det riktigt mysigt med familjen. Jag och anna åkte till hemmesta i tofflor för att köpa lite små grejer. Vi hade det bara allmänt mysigt låg uppe i stugan pratade lyssnade på musik. Morgonen där på. Fixar vi oss snabbt och kör feeeeest haha sen kör pappa oss till Hemmesta och, vi tar bussen in till stan. Va där hela dagen. Kom hem tog de lugnt duschade o så kunde inte fixa mig eftersom alla mina grejer va på landet, sminket plattången mina skor allt.. Senare vid 11 kom Hanna och Fanny. Hit va här hela kvällen. Kolla Beck. Så jävla läskig. Usch. Jaja vaknade i soffa för ett tag sen. Och Hanna ocg Fanny åkte nyss. Ska börja fixa mig nu, har precis badat. Sen ska jag in till stan för att möta upp anna och vi ska bara kolla lite jag måste köpa ett par svarta jeans. Sen ska jag också ta en ny navel piercing för 3 gången. Hah. men vi hörs senare. Puss

Har tyvärr inga bilder. Är inne på pappas data.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0