Pussisar

Heeej

Nu kom jag hem för ett tag sen. går dagen var riktigt mysig jag och Michaela tog det bara lugnt duscha koka te kolla BB snakcade och sooov. hade dock lite svårt att komma upp imorse. Kom bara lite sent.
Ehm efter skolan åkte jag med Martin Zachis Jeppe och några av deras kompisar till Mcdonalds där jag väntade på Amanda. När hon kom gick vi upp till Ica för att Zachis skulle köpa öite grejer och eftersom jag ska göra middag till mig och Anna så köpte jag de som behövdes plus ansiktsmasker, hårinpackning å en massa mys.
 
Nu gör jag absolut ingenting väntar på att Anna ska komma vi ska vaxa benen. Aj säger jag bara. Haha sen ska vi ng ner och sola också :) men jag hör av mig lite senare.

Puss på er. / Sc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0