Sööööndags mys med Linnea

Hejsan.

Gårdagen vart riktigt lyckad.
Michela kom hit vid 8 kankse. Fixade oss sen åkte vi till Nacka på fest. Det var fakiskt mycket roligare än vad jag trodde. Kom en hel del från Värmdö också. Men efter ett tag spårade det ur. Jag och Michaela åkte bil med min storebror och hans kompisar så det va skönt. Åkte sedan ut till Ingarö på någon fest som va halft slut. Sen åkte vi till Shell. Aja kom iallfall hem vid halv 4 då jag somande riktigt snabbt. Aa är iallafall väldigt nöjd med den här helgen. Vill tacka er som varit med mig och gjort helgen grym.

Ja, jag vaknade för inte så länge sedan. Jag hoppade in i duschen, hade hårinpackning och duscha kallt. Känner mig riktigt fräääsch nu. Ligger i sängen och kollar på Disney, väntar även på miin söötnos Linnea som är påväg. Hih


Men nu ska jag kolla lite tv och bara ta det lugnt. Pusssssssss




Hahah Michela är taggad till 1000. Klocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0