Söndag. Skola imorgon. As kuuul

Hejsan.
Förlåt för dålig uppdate.
I fredags åkte jag och mötte upp Amanda sen åkte vi hem till mig. Tog det lugnt ett tag sen följde vi med mamma för att köpa en massa grejer till min tårta. Aja senare på kvällen åkte jag till Slussen för att möta upp michaela. Allt vart kaos. Men tillslut tog vi bussen till Älta då Amanda och Anna hoppade på i Henriksdal. Sen åkte vi hem till Amanda eftersom hon har landställe i älta, ungefär vid Flatenbadet, haha. Sen gick vi allafall ner till Flatenbadet. Där min "kompis" Johnny hade sin 21år fest. haha jo men det var faktiskt mysigt. Anna sov här.

Gårdagen. Ja, jag och Anna gick upp i bra tid. Tog det bara lugnt, gjorde inget alls. Sen åkte vi till Forum , för att jag skulle köpa kort och blommor till Sebastian eftersom han fyller år idag.
Kom hem åt middag med familjen. Syster och hennes pojkvän var också här.
Sen kom Amandas pappa ocg hämtade mig då vi skulle på krök på Grisslinge. Aa mycket folk man hände men. Sebastian, Stefan, John, Majo o nå mer, kom dit, å hämtade upp, mig, Jennifer, Elin och Nina. Så åkte vi bara hem till Majo och tog de lugnt letade fest. Men slutatade med att vi var där hela kvällen.

Och nu håller jag på att fixa mig eftersom Sebastian fyller år.



Här är tåratan jag och Anna gjorde till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0