Påskmatte, hehe

Hejsan. sorry för dåligt uppdatering.
Igår fyllde Sebastian år. Släckten kom vi hade de allmänt mysigt. Åt tåratan ja gjort. Jätte god.hihih
Efter det åkte jag, mamma och min syster till Nacka för att jag skulle kolla på ett par nya glasögon.
Kom hem. Det var meningen att jag bara skulle vara hemma. Men åkte och mötte upp Jennifer, vi satt på Mcdonalds och bara pratade, Det behövde vi verkligen. Absolut inte meningen men vi hamnade på Grisslinge. Jag hade myskläder och va osminkad, menmen. Kom hem. Sov.
Imorse va det ju bara ta sig upp till skolan. Usch men det var faktiskt helt okej. Efter de åkte jag och Michaela till stan. Skulle fixa me tatueringen och de. Åkte sedan in och åt och hade mysigt. Mötte även upp Amanda. Michaela åkte hem och jag och Amanda drog oss senare till Värmdö. Åt började fixa oss för kvällen. ja den vart som den vart. Usch inga kommenatrer. Umgicks iallafall med en hel del olika människor idag.
Men nu ligger jag och Michaela i sängen och taggar för ännu en till mattedag. yey.
Men jag tycker att vi hör imorgon. Nyduscha och ska sova. Peace and Love.

Jag måste bara säga att Yanelle är helt fucking underbar. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

behöver man inte vara 18 för att tatuera sig ? :)

2011-04-19 @ 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0