Måndaaaag

Hej min slöta läsre.

Idag vara vi på kyrkettan så fick börja lite senare. Riktigt skönt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sen efter lunch hade vi tårt tävling. jag va med Jesper Michela Carro och Fredrik. VI vann. Men det visst vi redan innan haha. Komemr in bild sen när ja orkat ldadda över dom. Sen efter skolan gick jag och Michela till kvarnberget och träffade min gamla klass. Framför allt Amanda för att hon åker till Spanien på onsdag.
Och kom hem flr ett tag sen då jag har pratat med Linnea. OM massa tjejgrejer.

Och fick reda på att jag har match på fredag i Huddinge. Kul!

Jaja nu ska jag ta ett bad om bara ta det lugnt. Men vi hörs senare. Kyssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0