JAG ÄR SÅ GLAD IDAG

Hejsan. Jag har verkligen sugit på att uppdatera. Vetintevad som är med mig.
Men den här veckan har varit riktigt skön med jävligt kontig. Har även tränat 2 ggr. Nästa vecka börjar träningarna i älta, Usch. Menmne igår va jag på spelarmöta kom hem nio. Åt kolla tv. Bytte om, skulle städa Sebastians rum. Gav honom pengar och 1 städning varje vecka i ett år. A så men somnade till bb igår med smink o allt. Hah men nu har jag precis städad hans rum och så. u ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag med mamma till Ica för jag ska ha middag här för Anna efter som hon fyller 16 idag, med bästa tjejerna. Sen är det mys och utgång. Sover troligen hos Fanny Norling. 
Love


Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0