hammarby. love

Heeej mina fina vänner.
Nu har jag precis ätit. Kollade en massa gymnasiegrejer med mamma.
Jag vill gå Nacka och dom tog bort frisörlinjen. Men jag vill verkligen gå Nacka så får panik. Vet inte va jag vill längre. Blää Men nu gör jag absolut ingenting. Har ingen ork till nått, vill egentligen bara soooova, men har plugg som mååååste gööras. Imorgon är de ju tisdag då jag har skola sen hem och plugga engeeeelska, Jipppi.
Onsdag tror jag att jag har nationella och även fredag. Och har ångeeest för det. Jaja men helgen kommer bli grym. Längtar redan. Men ikväll eller aa straz spelar ju Hammarby. Så ska kolla på den innan ja duschar. Puss på er, hör av mig senare. Loooovers. / Sabina



Du är fin min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0