Fredags myyyys

heeeeeeejsan.

jag är på topp humör med ändå inte :)
Började vid 8 idag då jag hade engelska natinella i 3 timmar typ. Det var hemskt, gick inte alls bra. Så jag är jätte nervös. Menmen det är ju fredag idag så inga ledsen miner.
Jag kom nyss hem från en lång dag i nacka gymnasium. Haha ja jag och Michela åkte dit direkt efter natinella så kan inte påstå att man va så snygg men. A det kommer iallafall inte bli någon frisör linje där i år. Hemsk jag vill verkligen gå där och ingenannanstans, så vet inte riktigt vad jag ska göra. Tog ju John Bauer som andra och sist Tyresö. Men det är alldeles för långt. Men nästa vecka ska jag åka och kolla St:eriks, jag har ju redan varit där. Och det var inget för mig men nu tvekar jag och hört att de ska va bra friösr grej så, ska dit med Michela en heldag nästa vecka. Mne nu ska jag dricka upp mitt te och kolla lite tv. Sen är det bara att tagga inför match hah. Usch. Hudddinge läär vinna. ()

Men vi hörs senare. Puss på er. / S







Bläääää jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0