Fredag imorgon. Jaa

Hej min fina vänner. Jag har verkligen ingen ork till att blogga.
HAde träning idag. Gär inte alls bra. Har inte spelat bra på flera månader, vetinte vad som händer men jag satsar inte längre. Men känner att jag måste komma igång nu. Men efter träningen åkte jag och pappa till Ica för han va tydligen sugen på revbemsspjäll. Jaja.
Kom hem duschade, åt lite sen har jag inte gjort ett skit. Men känner att jag måste lägga mig tidigare, för jag kommer verkligen inte upp i tid. Och imorgon ska jag ju till Nacka Gymnasium så aa kommer säkert inte hinna fixa mig åååh. Menmen. Nu ska jag kolla Big Brother. Vi hörs troligen inget mer ikväll. men imorgon.
ha det så bra. Pusss

/ Sa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0