En fråga om mitt hår.

Juste jag fick en gullig kommentar om att mitt hår va så fint ochsåvidare. Och hon ville att jag skulle berätta hur jag gör. Grejen är den att jag gör inte alls mycket, till skolan gör jag nästa ingenting utan att jag plattar de bara. Men till helger och när jag ska ut så plattar jag det och sen tupperar upp hela håret, sprayar spray under ifrån på det tupperade håret, sen kammar jag ner de försiktit. Jag gör absolut inte mycket med håret, Har ingen fantasi till sånt har även inte orken.
Jag änvänder även produkter från Lanza innan jag plattar de i både torrt och blötthår. Både kräm och spray.

Ja det var det. Och sen skrev du att ditt hår lägger sig under dagen. Jo men de gör det väll alltid. Men de är oftast ingen annan än en själv som tänker på det. Men isåfall kan du köpa en saltspray som du sprayar intill hårbotten. Den funkar jätte bra och man får jätte mycket volym. Finns på det flesta frisörsallongerna.

Om du inte förstod eller nått så är det bara att kommentera det. Så förklarar jag igen. Puss tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0