Thomas é bäst.

HEEEEEEEEY bloggeN. Nu äre så att jag har tjatat på Sabina att jag ska få gästblogga på hennes blogg. Och nu e jag här! Thomas Olofsson him self!!!
Jag är en cool grabb på 15 år och går i Sabinas klass, eller rättare sagt hon i min. Menmen... idag har jag varit i skolan (superkul!) ganska slapp dag.. men ingen gillar måndagar.
Hallå dagen efter helg liksom?? Men den va ok faktiskt. Och efter skolan satte jag mig och plugga lite english, för att jag e duktig!! (?)
Nejmen skämt å sido.. detta är första gången jag bloggar i heeeela mitt liv!
Vet inte direkt vad jag ska skriva om..
Men funderar på att skapa en egen blogg och försöka tjäna in lite extra cash på den ;)
Aja detta var allt från mig!! Hare bra alla sötnosaaaaaaaaaaar <3333333333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0