SVAR!

Gillar du att dansa?

hah jag har faktiskt bara testat på magdans och de va helt okej

Gillar du någon nu?

nej det kan jag inte påstå

Har du tattoo ? vart?

ja det har jag, på högra höftbenet

Vad gillar du för killar?

snygga
långa
bra personlighet
bra humor
roligt skratt
biffiga

hah

vad heter du i mellannamn?

Alexandra


När har du tid för mig? / Elin Lindqvist

förlåt gummsi har mycket just nu, vi får ta de på lovet, loveyou!

Gjorde det ont att tatuera och pierca sig?

Tatuera gjort lugnt ondast, det gjorde äckligt ont!
sen tungpiercingen kändes ju men de gick så fort och samma sak med naveln :)

Vem är den du litar mest på?

Jag har några jag litar till 100 % på skiver några Anna Engstam, Frida Andersson, Linnea Björkman och Jannice Stenberg

Vilka är dina bästakompisar?


Anna Engstam, Frida Andersson, Jannice Stenberg, Linnea Björkman!

Festar du mycket?
jättefin blogg!

Jomen jag festar :)
tack så jätte mycket!

Du är snygg!

haha tack så mycket!

Favoritaffär?

ja det är nog hm, zara, mq stora åhlens mm.

Vilka fester går du inte på osv?

Nu förstår jag inte riktigt, vadå vilka jag inte går på? hah fråga igen lite tydligare

Snyggaste människan i Stockholm?

Tim & Rasmus lugnt!

Gillar du någon just nu?

Nope

Vem var din senaste pojkvän?

John


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med jennifer ?

2010-10-27 @ 00:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0