tillbaka




nu ligger jag här i sängen med en macka å lite juice,
idag så va dagen rätt chill vi hade 2 lektioner sen skippade jag och rebecka en för att vi skulle träna med några tjejer i 4an för vi har tydligen lovat dom att vara med och sjunga och dansa på scéencafet inför hela skolan.. haha
sen åkte vi ner till centrum för att äta sen hoppade vi på samma buss som resten av klassen satt på.. vi skulle på nått museeum, va inte där alls länge en timme eller nått, sen satnnade jag och rebecak kvar i stan, gick runt lite åt, lite sånt, sen kom agnes in å mötte upp rebecka då åkte jag in till nacka för att ha träning, de gick bra men dom va så stora, heheh! allt för nu
PUSSPUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0