svart på frågestund 1 fler frågor kommer...

Från: Anonym


Tycker du att fabian weeren ser bra ut?
har ni strulat?

Svar: Ja de tycker jag absolut! nej det har vi inte



Från: Anonym


Är det något mellan dig och tim gasslander?
gillar du honom?

Svar: Nej det är de verkligen inte haha, min dröm!
och nej det gör jag inte!

Från: Sanna

Vem i din skola är absolut snyggast?
gillar din blogg jätte mycket!

Svar: Hah helt ärligt så har vi inga snygga i min skola, sorry killar ;)
tack vad gullig du är!


Från: Helena

Eftersom din mamma är polis,
vad säger hon om att du håller på att dricker då ?

Svar: Ja det tycker hon absolut inte om

Är du nöjd med hur du ser ut?
Om inte vad är du inte nöjd med?

Svar: Nej jag är inte nöjd med mitt utseende,vem är de? mycket jag vill ändra på men de vill väll alla, och vad ska jag göra, bara att acceptera, aah du det är mycket både i kroppen och ansiktet :)

Röker du?
Om inte har du testat?

Svar: Nej jag röker absolut inte, men ja det har jag!

Från: Therese

Bor dina föräldrar ihop eller är dom skilda?
om dom är skilda hur länge har dom varit det och hur tycker du att det är ?

Svar: Nej mina föräldrar är inte skilda, hela familjen bor i ett hus på värmdö!F
Från: Johanna

Hur kommer det sig att du får pierca tungan, naveln och tatuera dig för dina föräldrar?

Svar: Ja du jag har tjatat jävligt länge på det, navel tycker mamma själv är fint,
fast pappa hatar allt.
tungan fick jag about inte men jag tjatade och sa att eftersom jag inte kunde ha min första navel piercing eftersom jag spelar handboll, så är tungan de ända stället där det inte kan skada när jag spelar ;)
ocg tatueringen aa ingen aning efer mycket tjat, fick jag göra en liten på ett däljbart ställe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0