seeeeg måndag

hej vänner!
idag har skolan varit rätt skönt, hade matteprov och de gick riktigt bra kändes de som, sen hade jag en inläming av en av mina uppstatser, skönt att bli av med lite har bara 2 prov och en inlämning å engelska läxförhör kvar den här veckan! segt aja bara kämpa på, har pluggar på so:n idag har inte hunnit med spanskan än, hann bara renskriva den för jag orkade verkligen inte, men sak stanna kvar efter skolan på onsdag å få lite extra hjälp med den, efetr skolan åkte jag hem och började ren skirva, och de vart minst 14 sidor! aah men sen kollade jag och mamma lite gymnasium, de lutar mycket år tyresö, men vet inte om jag orkar åka så lång varje morgon, bor 10 från skolan om man går och kommer ändå alltid försent så aaa haha men de har inte så jätte lång tid jämförs med dom jag har att välja på, men vi får väll se, jag ska troligen gå frisör/stylist linjen, eller va tycker ni jag passar som? :) aa men imorgon så sak jag och rebecka åka till st eriksplan och kolla på ett gymnasium så vi åker väll från skolan vid 11 och käkar luch i stan och sen åker dit, ska försöka kolla på jensen norra också om de funkar för dom, får se! aa men har inte så mycket mer att berätta, men hoppas ni har de bra, puss



jag idag efter skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0