pusspuss

hejsan, jag har ont i huvet o är jätte seg, idag slutade jag vid halv ett så det va riktigt skönt, när jag kom hem så fortsatte jag med min no uppsats, fortfarande inte klar, ska bara fixa med lite bilder och så men fixar de imorgon den är till nästa fredag så, har tid.
vid halv 6 ska jag åka för har möte med handbollen sen träning så den lär ju sluta vid 9.15 eller nått sånt, sen ska jag bara hem o duscha å ta i silver shampoo som mamma nu är och köper.
vill bli ljusare, ska färga igen i helgen! ahja, men jag känner att jag verkligen inte ger nå glädje alls hära så skriver sen när jag blivit på bättre humör, föörlåt, puss!
LOOOOOOVE / sabinacalinescu


(imorse innan skolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0