måndags ångest

heej, min blogg kommer vara skit tråkig att läsa därför jag inte uppdataera med är på så dåligt humör!
idag gick jag i skolan hela dagen. efter de åkte jag direkt till nacka för att träffa min älskade vän, jag gråter när jag kommer till henne jag behöver bara kolla på dig så gör du så jag ler, du är helt underbar, du är den ändå som gör mig glad nör jag mår som sämst, tack jag älskar verkligen dig, och du vet vem du är behöver inte säga nå namn, efter de åkte jga till slussen för att möta upp michaela för att vi skulle på john bauerts öppnahus i liljeholmen, det verkade faktiskt väldigt bra, en skola som börjar konkurera med tyresö och nacka, får se ska på tyresös öppna hus på onsdag! imorgon har jag träning sen ska jag hem å plugga lite bara, onsdag, öppnahuset, plugga sova, efterlänktade torsdagen då jag ska göra mina naaaglar! äntligen va ett tag sen jag hade sist, sen efter de blir det träning! fredag träning sen sova hos bästa anna.
helgen kommer i ett annat inlägg, ska hoppa in i duschen nu!
puss på er, tack hanna och fanny som läser min blogg! jag älskar er tjejer! kärlek till er




första dagen i spanien
jag älskar dig jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0