äntligen fredag

heeej!
nu har jag duschat och ätit efter min låånga tråning, den gick faktiskt riktigt bra , känns skönt!
idag va skoldagen väldogt skön, vi hade slöjd sen språk, sen åkte vi skridskor hahah, jag är verkligen säämst!
efter de köpte ja varm choklad och åkte till skolan och hade bild, sen slutade vi.
då kom mamma och hämtade mig åkte hem och tog de lugnt sen till träningen som började 5.
ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, skulle vilja ha sällskap, så ska se! men annars ska jag nog bara vara hemma.
imorgon hade jag tänkte att gå upp i bra tid å åka in till stan å shoppa! men jag har tydligen match, men de är hemma så, men efter det lär jag åka till stan, på kvällen blir det utgång eller så ska jag sova hos rebecka och vi ska nog bara ta det lugnt och kolla film å mysa, får se hur taggade vi är :)
vi hörs senare.. PUSS



åherregud va länge sen, måste vart i 7an, saknar dig så sjukt mycket bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0