ANNI BANNI HÄR!

hejhej, förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra, men har verkligen inte orkat!
i fredags va jag på tjejmiddag hos felicia med brudarna, de va riktigt mysigt!
efter de fixade vi oss inför utgång, vi åkte på en fest i aspvik, jag och linnea tog en taxi hem med min storebror, vi somnade rätt så fort! i lördag gick vi upp hyfsad tid åkte in till forum sen åkte jag hem o duachade o fixa mig sen åkte jag till mcdonalds med jesper å martin! efter de åkte vi hem till mig att tag sen ville martin att vi skulle åka hem till honom då gjorde vi de jag log typ å sov! vid 1 tiden fäljde dom mig hem.
i söndags hade jag rätt tidigt match, vi förlorade med 1 boll, skit segt!
kom hem fixade mig åkte ner till centrum träffade ia ett tag sen åkte jag in till söder å kolalde bio med tjejerna.
Linnea å jag åkte in till stan i måndags skit mysigt, fick med mig en klocka,armand o ett par örhängen, linnea köpte en kofta o ett par jeans! nör jag kom hem ringde jag anna o frågade om hon ville komma hit o sova, å de ville hon så hon kom hit vidd 8 tiden :) vi åkte å hyrde film! idag sob vi rätt länge sen åkte vi hem till henne å fixa lite sen ahde vi träning, woohoo -.-
när vi kom hem fixade vi middag å nu ligger vi här i sängen o pratar, tjejsnack you know

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0