älvsjööömässan

hejsan
idag har ja vart på gymnasiemässan haha de va riktigt kul vet inte om de vart så mycket skolan, eller mikkis? haha de va alldeles för många snygga killar där! sen efter det åkte jag tillbaka för att få lite hjälp med spanska, så jag och min lärarae satt i 1.5 timme, känns mycket bättre nu måste ju höja mig, hon tycker att jag är jätte ambigös massa! toppen sen kom mamma och hämtade mig åkte hem bytte om åkte till träning, den va faktiskt rätt rolig! kom hem för ett tag sen, har panik för jag kan fortfarande inte spanska provet så tror att jag ska till tandläkare under spanskan ;) så åker jag och mikkis och äter frukost på mcdonalds! haha så oss
men nu ska jag sätta på disney channel å ba mysa, ha de bra hörs imorgon... ÄNTLIGEN HEEEELG!


Kommentarer
Postat av: faaannny

sabina uppdatering? ;) <3

2010-11-29 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0