18/6

tjatja ..
nej nu har jennifer precis gått och jag är klar för sängen är riktigt trött faktiskt.
ah tänkte berätta om idag, gick upp vid halv 7 kanske, fixade mig å se sen hämtade jennifer mig vid halv 8.  Vi hade 3 matcher idag förlorade 2 och vann 1, ah gick väll inte så jätte bra menmen imorgon då taggar vi till, eller hur brudar? ;) sen när jag kom hem vid 3 kanske , så duschade jag och fixade mig sen åkte jag å jennifer in till stan för att kolla på bio, och det blev last song, jag tycker själv att dne är riktigt bra, gråter gör man iallafall i den filmen kan jag lova, så himla sorlig ...rekomenderas starkt !
hör av mig senare hade bäääst :) pussis sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0