veckan har rusat iväg

heeello
idag hoppade ja musiken eller aa eftersom jag ínte skulle sjunga så slapp jag, så jag åkte hem skulle fixa mig men de kaosade :( så allt tog lite längre tid! sen gick jag ner till centeum för att prata lite med jannice, sen åkte jag till stan, köpte skorna, vart dom lilasvarta, sen mötte jag upp michaela, vi åkte till tyresö de verkade helt okej men jag hade större frväntningar! imorgon har jag hepp hela dagen så jag ska försöka göra min so redovisning.
sen har vi spanska så slutar vid halv 2 och klockan 2 har jga tid å göra mina naglar, så fräääscht! äntligen aja men nu ska jaá lägga mig i sängen och lyssna på musik, hörs imorgon.. Puss

Ps: träningen är inställt på fredag! synd eller? ;)

WOOOOOOOHOOO BRUUUUDAR :D



 

haha tjejer den här helgen haha säger bara KAOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0