tidig torsdag

heejsan, jo men mitt inlägg raderases som jag sa, aja idag har jag vart i skolan, inte gjort ett skit! haft hepp hela dagn, jag har varit jätte seg, myskläder + inge smink..skönt
idag har jag träning, orkar inte menmen, sen är de ju fredag som jag ofatste nrukar vara glad för men nu måste ja ut till landet! usch as mysigt där visst men vill verkligen inte nu ihelgen! aha men anna ska ivf med de gör allt mycket bättre vi ska bara va ute i snön film å mysa! kommer säkert bli en mysig helg trottsallt, juste på söndag ska vi tjej ut å rida i snön å åka pulka efter hästen, kuul!
ah de är nu man vill ha pojkvän å bara ligga hemma å mysa med fiiiilm!
puuuussspussssss


mitt skolfoto


Kommentarer
Postat av: Felicia

gud va fin du blev på ditt skolfoto! :D

2010-12-13 @ 21:19:23
Postat av: sabni

tack så jätte mycket! :)

2010-12-13 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0