nu ska jag äta!

helloj, idag väckte pappa mig för att han ville att vi skulle åka å hämta mina grjer jag tappade igår, de va en jätte söt tjej som hörde av sig och sa att hon hade hittat de på bussen :) så vi åkte dit snabbt sen hem då jag bakade, hehe, kollade handbollen sjukt spännande! men dom vann, wooho grattis sverige!
sen åkte jag med mamma köpte lite hårinpackningar och ansiktsmasker..
nu sitter jag här och väntar på att Anna ska komma, hon sover kvar! vi lär kolla film å skratta halva natten, som vanligt! imrogon ska vi upp vid 8 för att sälja julgranar för handbollen, hemskt ska stå där i 3 timmar! senare har jag hemma match mot Gustavsberg! så ja en lugnt helg blir det, men de är ju lov så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0