Måndag snart helg, tänk posetivt!

hejsan bloggen

idag gick skoldagen rätt fort faktiskt! tog bussen hem bytte om till mys kläder sen började jag skriva rent mina arbeten, jag har skrivit rent no:n, so:n och nu håller jag på att skirva om konstnärer, verkligen jätte tråkigt, men du kände jag verkligen att jag var tvungen att ta en lite paus, så ska nog ner och äta nu sen hoppa in i duschen och forsötta lite efter, om jag orkar.. imorgon har jag träning och om jag inte blivit klart med bilden idag så fortsätter jag med dn imorgon annars tar jag de bara lugnt innan träningen.
och på onsdag efter träningen känner jag att jag vill på bio, ska ändå vara istan hela dagen med skolan, så de vore mysigtm får se hur de blir med de :) men hör av mig senare!
puss bitches
sabina calinescu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0