Andra dagen på lovet!

hejhej, idag ringde anna och väckte mig, jag fixade mig fort packade träningsväskan, sen så körde mamma mig till skuruskola, där man fick många blickar! hah där jag också, jag träffade halva handbollslaget, hehe de är alltid mysigt! vi tog sällskap med anna och fanny in till stan, där vår julshopping började, det giuck faktiskt riktigt bra!
jag hittade allt till storebror och en grej till pappa också faktiskt, känn riktigt skönt, och anna hittade till sin lillasyster, mamma mormor farmor och farfar, hon har bara dom svåra kvar pappa och storebror, heh! stackare ;) efter vi vartit i stan åkte vi hem till anna, lagade lite mat, är imponerad på din matlagning teknik anna, hah istället för att sänka när de kokar över så står man ner skummet med en spade, de funkade faktiskt! sen kom elinas mamma och hämtade för träning, orkade verkligen inte va riktigt seg, började med en timme fys, jiha! uuusch de va hemsk, jag har så ont i kroppen, mina ben är dööööda! sen hade vi fotboll och handbollstunering hah mitt lag kom sist, men vi kämpade på ändå, hah ellerhur sonja? ;)
ja imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, aa får se faktiskt skulle nog träffa anna på kvällen iallafall! kanske ska jag träffa min saknade jannice! men fårse
nu har jag precis duschat, sköönt ska nog bara ta de lugnt å försöka sova tidigt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0