har inte orkat skriva..

hejsan..
Jag har verkligen inte orkat skriva men nu uppdaterar jag lite..
Onsdag:
i onsdag va jag ju barnvakt och de gick toppen lite jobbigt bara.
Torsdag: pappa körde mig till nacka skulle möta mamma där klockan 2 så när vi va klara så hade jag köpt 1 vårjacka och sebbe jeans ochlite sånt.Så när vi va på väg hem körde mamma mig till anna där linnea också va,vi tog bussen hem till linnea för att hon skulle hämta sina tränings kläder.Vi åt där och så sen var det dax att åka till träningen,men när vi stod vi bussen så kom en ej i trafik buss. men vi fick åka med han till orminge iallafall.
Efter träningen åkte jag hem.
Fredag: Gjorde faktiskt inget speciellt på hela dagen, men vid halv 9 hade jag match i tyresö. Vi mötte Gnesta och vann.
Lördag: Hade 2 matcher till mot Tyresö och Gustavsberg 94:or torska båda.När jag kom hem så åt jag en god middag med familjen och spelade buzz.
Söndag: match igen mot bollstanäs förlorde den med..men de va inte mitt lag jag och 4 till från mitt lag spelade med 94:orna.Nu gör jag faktiskt ingenting och kommer inte göra mer idag heller.
 
/sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0