sabinas helg.

hejsan..
tänkte berätta lite om min helg..

Lördag:
I lördags var jag tvungen att gå upp tidigt för att jag skulle ha tyngdlyftningspass eller hur det stavas med mitt handbollslag..
Vi höll på i kanske 1,5 timme,det var fakriskt ganska roligt men jobbigt :).
Passet slutade halv 1 kanske och efter det duschade vi och så.
Anna,jag och Jennifer gick till orminge centrum för att ta bussen hem.
När jag kom hem skulle jag egentligen varit med rebecca med så blev det inte..så jag var hemma hela dagen istället.
Söndag:
Jag vaknade ganska tildigt och gick ner där min mamma och syster satt och åt frukost,då var det lika bra att jag också tog en macka,så när vi ätit klart frågade min syster mig om jag ville åka till forum med henne för hon skulle köpa ett presentkort till min andra syster för att hon har fyllt år och såklart att jag ville följa med.
Så jag satte fart och när jag var klar så åkte vi.Vi skulle vara i tumba klockan 1 för att hämta hennes pojkvän som hade haft träning.Direkt efter vi hämtat honom åkte vi till min syster för att grattahenne, alla var redan där när vi kom.
Och nu är jag hemme och inte gjort nått.

Här kommer en bild på oss.

/sabina.c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0