söndag.

tja..
tänkte berätta lite kort om min vecka.

Måndag:
jag gjorde inte alls mycket va bara hemma och plugga.
Tisdag:
efter skolan ringde beccuut och frågade om vi skulle ses, så ja mötte upp henne i centrum och vi drog hem till mig och gjorde ingenting,senare drog vi ner till centrum igen för hon skulle träffa nån polare men de blev knas så vi drog och kollade på hennes polares match..sen vi 10 tiden hämta henne mamma henne efter många om och men.
Onsdag:
hände nog inget speciellt pluggade med ia ett tag sen hade jag träning.
Torsdag:
va hemma hade träning senare.
Fredag:
skulle träffa rebecca ryben men ändrade planer så träffade istället maija och ia vi fikade lite och senare drog vi och köpt
godis,har godis löfte men köpte till familjen.
Lördag:
åkte ut till ingarö för att kolla fotboll efter de så åkte jag ut till landet.
gjorde inget speciellt den kvällen.
Söndag:
Idag vaknade jag vid halv 11 tiden och åt lite och sen började jag baka..som vanligt ne men jag bakade 2 olika sorters kakor dom blev faktiskt goda om jag får säga det själv.
ska inte göra så mycket mer idag,finns inget så mycket att göra här på landet..

Hör av mig senare ikväll..
/sabuuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0